The past couple of days :P

Äntligen funkar min internet har varit utan i 2 dagar!!! :O
Inga telefoner (förutom mobiler) elr datorer funkade i typ hela Årsta :(
Iaf kan berätta om fotbollsträningen:

Typ alla tjejerna där hade spelat sen de var 6 år.
Och jag har ju bah spelat sen i måndags (rasterna spelar ja såklart)
Så ska testa köra me 98 imorrn kanske blir lättare.
Jag tror de finns nåra 97:or också.
Men det var ganska kul förutom träningsverk.

Öhm juste sen har jag fått Kebnekaise (finne)
Världens största fast nu är den nästan borta
och såklart har en irriterande kille i min klass typ skrikit
ut i matsalen att jag har en och då kommer ju typ alla fram o kollar.
Han sa till och med till en lärare :S
Det var ju jättekul!!! Verkligen (not)

hmm vad mer kan jag berätta Juste har haft typ världens sämsta vecka!
Hade utvecklingsamtal gick bättre än jag trott.

JUSTE PÅ LÖRDAG ÄR DET AUDITION FÖR SP-GALAN!!!

så ska träffa bästisarna på fredag och öva!!

Kmr inte på något mer att berätta de kommer inte att bli nåra bilder
under den här veckan (nytagna alltså) eller det beror på när kebnekaise försvinner.
Hoppas till imorrn. Vill inte gå till audition me det. :(

 Gammal bild  typ 4:an
 Hahag typ femman


Kommentarer
Postat av: Louise

härligt:) jo de e bra med mig me!

2010-04-15 @ 16:35:26
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0